Przejdź do głównej zawartości
UPE SWWS
  • Strona główna
  • [Pomoc]
    [FAQ] Najczęściej zadawane pytania Uczelniana Platforma Edukacyjna Teams - IT USOSweb Internetowa Rekrutacja Kandydatów
  • [Studia]
    Oferta Studiów Rezerwacja miejsc w DS Warszawa Dojazd do obiektów Uczelni w Warszawie (pdf) Rezerwacja miejsc w DS Kalisz Dojazd do Kampusu Mundurowego w Kaliszu
  • [Poczta]
  • [Teams]
  • [USOSweb]
  • [Projekty]
  • [Kontakt]
  • * Pomoc Ukrainie *
  • Więcej
Zamknij
Przełącznik wyszukiwarki
Polski ‎(pl)‎
English ‎(en)‎ Polski ‎(pl)‎ Українська ‎(uk)‎
Zaloguj się
Strona główna [Pomoc] Minimalizuj Rozwiń
[FAQ] Najczęściej zadawane pytania Uczelniana Platforma Edukacyjna Teams - IT USOSweb Internetowa Rekrutacja Kandydatów
[Studia] Minimalizuj Rozwiń
Oferta Studiów Rezerwacja miejsc w DS Warszawa Dojazd do obiektów Uczelni w Warszawie (pdf) Rezerwacja miejsc w DS Kalisz Dojazd do Kampusu Mundurowego w Kaliszu
[Poczta] [Teams] [USOSweb] [Projekty] [Kontakt] * Pomoc Ukrainie *
Wstecz Dalej

FAQ

Skorzystaj z instrukcji logowania, aby założyć konto. Otrzymasz ją najpewniej w Dziale organizacji kształcenia. Jeśli założysz konto niezgodnie z instrukcją, zostanie ono usunięte.

Dostęp do zasobów Uczelnianej Platformy Edukacyjnej jest realizowany jedynie dla Wykładowców i Studentów związanych bezpośrednio z ich aktualnym kierunkiem kształcenia (studiami stacjonarnymi, niestacjonarnymi, podyplomowymi, szkoleniami zawodowymi).

Opcja odzyskiwania hasła widnieje bezpośrednio pod panelem do zalogowania na Uczelnianej Platformie Edukacyjnej, pod nazwą “Zapomniałeś hasła?”. Po wpisaniu w odpowiednie pole swojej nazwy użytkownika lub adresu e-mail (wystarczy jedno z dwóch) i naciśnięciu przycisku “Wyszukaj”, zostanie wysłana wiadomość z linkiem umożliwiającym zmianę hasła. Wiadomość dotrze oczywiście na ten adres, który jest przypisany do konta na UPE.

Użytkownicy UPE mają dostęp jedynie do tych kursów, które są związane bezpośrednio z ich aktualnym kierunkiem kształcenia (studiami stacjonarnymi, niestacjonarnymi, podyplomowymi, szkoleniami zawodowymi). Brak możliwości zapisania może świadczyć o nieposiadaniu instrukcji dostępu do kursu, otrzymywanej przez użytkowników UPE bądź niezastosowaniu się do zapisów tejże instrukcji. Sytuacja wymaga kontaktu z Obsługą Uczelnianej Platformy Edukacyjnej.

Wszystkie niezbędne dane kontaktowe znajdują się na górnym pasku, w zakładce zatytułowanej Pomoc. Poza Obsługą Uczelnianej Platformy Edukacyjnej znajdziesz tam także inne dane kontaktowe, na które możesz kierować zapytania odnośnie systemu IRK (Internetowa Rekrutacja Kandydatów), USOS-a lub zapytania do działu IT Uczelni.

Przyczynami braku możliwości zalogowania mogą być:

  • nieprawidłowo wprowadzane dane logowania,
  • zawieszenie bądź usunięcie konta w związku z nieprzestrzeganiem zapisów instrukcji lub regulaminu UPE,
  • zablokowanie konta z powodu przekroczenia limitu 5 prób logowania,
  • indywidualne ustawienia przeglądarki internetowej, utrudniające proces logowania.

Obsługa UPE mogą udzielić pomocy w przypadku zawieszenia lub zablokowania konta.

Contact us

Follow us

Skontaktuj się z pomocą techniczną.
Nie jesteś zalogowany(a) (Zaloguj się)
Pobierz aplikację mobilną
Polityki
Pobierz aplikację mobilną
Play Store App Store
Wspierane przez Moodle

This theme was developed by

Conecti.me